Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
FAQ
- Kuinka luon asiakastilin?
- Ketkä voivat tehdä ostoksia Jysk Fodplejeteknik A/S:llä?
- Olen luonut tillin, mutta en näe hintoja?
- En ole vastaanottanut tilaustani, milloin voin odottaa sen saapuvan?
- En ole saanut alennusta online-tilaukseeni?
- En ole saanut alennusta tilaukseeni ja olen maksanut luottokortilla?
- En ole saanut bonuslahjaa, vaikka pystyin valitsemaan sen tehdessäni tilausta?
- Milloin olen oikeutettu bonuslahjaan?
- Milloin voin osallistua kurssille?
- Haluan palauttaa tilaukseni / tehdä reklamaation, miten se onnistuu?
- Voinko tulla katsomaan tuotteitanne näyttelytiloihinne?
- Olen kasannut ryhmän vierailua varten, tai haluan vierailla yksin, kuinka toimin?